Marketing gaat om het verschil maken en winnen. Of het nu marktaandeel, merkbekendheid of omzetgroei is. En om te kunnen winnen, moet elk stukje van de puzzel kloppen; van merkstrategie tot positionering en van creatief concept tot mediastrategie, zowel offline als online. Volledig geïntegreerd, meetbaar en gericht op return on investment. Een sterk merk betekent niets als het niet converteert, en een mediastrategie is kansloos zonder een sterk merk.

 

DB Media is een media consultancy bureau en gespecialiseerd in merk- en mediavraagstukken en inkoop van alle denkbare media als: radio, televisie, buitenreclame, bioscoopreclame, online en print. Voor elk merk, voor elk budget. 

 

Wij laten zien dat er veel meer kan dan gedacht. Een beperkt budget en bijvoorbeeld toch op landelijke televisie bij Wie is de Mol, Chateau Meiland, RTL Boulevard, Expeditie Robinson of Vandaag Inside? Het kan via ons.

 

Het werken met kleinere budgetten is daarbij ook bekend terrein; met beperkte(re) middelen een optimaal resultaat bereiken. Een enorme uitdaging, die alleen door slimme- en originele strategieën te realiseren valt. Van complexe middelen- en mediastrategieën tot efficiënte, recht-toe-recht-aan inkoop van een mediaplan. 

 

Ook faciliteren we het maken van radio- en tv-commercials, online video en billboards. Hierbij verliezen we nooit het doel van de campagne uit het oog (bekender worden en meer verkopen).